Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu) – Bc. Tomáš Gärtner
Bc. Tomáš Gärtner
Bachelor's thesis
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Advertising in the sport industry (case study analysis)
Abstract:
Práce se zabývá reklamou ve sportovním odvětví a je v ní podrobný rozbor průběhu konkrétního případu. Cíle práce je analyzovat úspěšnost projektu „Jdu na golf!!“, který byl propagován ve vybraných médiích. Snahou je zvrátit klesající počet registrovaných golfových hráčů v golfovém resortu Rohanský ostrov. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy týkající se jak reklamy a marketingu, …moreAbstract:
The work deals with advertising in the sports industry and has a detailed analysis of the course of a particular case. The aim is to analyze the success of the project "Jdu na Golf", which has been popularized in the selected media. The aim is to reverse the declining number of registered golf players in the Golf resort Rohanský ostrov. The theoretical part defines important terms relating to advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13647/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková