Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu) – Bc. Tomáš Gärtner
Bc. Tomáš Gärtner
Bakalářská práce
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Advertising in the sport industry (case study analysis)
Anotace:
Práce se zabývá reklamou ve sportovním odvětví a je v ní podrobný rozbor průběhu konkrétního případu. Cíle práce je analyzovat úspěšnost projektu „Jdu na golf!!“, který byl propagován ve vybraných médiích. Snahou je zvrátit klesající počet registrovaných golfových hráčů v golfovém resortu Rohanský ostrov. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy týkající se jak reklamy a marketingu, …víceAbstract:
The work deals with advertising in the sports industry and has a detailed analysis of the course of a particular case. The aim is to analyze the success of the project "Jdu na Golf", which has been popularized in the selected media. The aim is to reverse the declining number of registered golf players in the Golf resort Rohanský ostrov. The theoretical part defines important terms relating to advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13647/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GÄRTNER, Tomáš. \textit{Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/u3yore/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková