Environmentální generativita v dospělosti – Mgr. Michaela Veberová
Mgr. Michaela Veberová
Master's thesis
Environmentální generativita v dospělosti
Environmental generativity in adulthood
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konceptem environmentální generativity v dospělosti. Tento v psychologii poměrně nový koncept v sobě propojuje jedno z Eriksonových osmi životních vývojových stádií – generativitu a environmentalismus coby závazek vůči životnímu prostředí a proenvironmentální jednání. Cílem studie bylo blíže prozkoumat vztahy mezi generativitou a environmentalismem. Zjišťovali jsme souvislosti …viacAbstract:
The thesis deals with a concept of environmental generativity in adulthood. This concept, which is relatively new, interconnects one of the Erikson´s eight stages of psychosocial development – generativity and environmentalism as an commitment to environment and environmental action. The goal of this study was to examine more specifically relations between generativity and enrionmentalism. We found …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/up6yy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedúci: PhDr. Katarína Millová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Vildová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Toyota a její odpovědnost vůči životnímu prostředí
Aleš Vavřina -
Pohřebnictví ve vztahu k životnímu prostředí
Michaela Pitnerová -
Program rozvoje interkulturních kompetencí se zaměřením na rozvoj citlivosti vůči rozdílnému životnímu prostředí u dětí předškolního věku
Renáta NOVÁKOVÁ VUKANOVIČOVÁ -
Sociální podnikání prospívající společnosti a životnímu prostředí v praxi firmy
Markéta Sukdoláková -
Význam životního prostředí a přírody v alternativních formách vzdělávání
Martina Řezanková -
Utváření vztahu dítěte k prostředí prostřednictvím tvorby
Michaela Marková