Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity – Barbora Hasalová
Barbora Hasalová
Bachelor's thesis
Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity
Zlín Film Festival and its event Activities
Anotácia:
ABSTRAKT Cílem bakalářské práce je analýza eventu Enapo den, který je organizován v rámci Zlín Film Festivalu. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů event marketingu a jeho zařazením do komunikačního mixu. Dále je zde zmíněna typologie eventů a specifika jejich organizace v oblasti kultury. V praktické části je vybraný event analyzován a postaven do konfrontace s odbornou literaturou …viacAbstract:
The subject of this dissertation is the analysis of the event called Enapo which takes place during the Zlin Film Festival. The theoretical part consists of definitions of the basic concepts of marketing events and how they fit into the communication mix. In addition, the typology of these events and the specifics of their organisation in the cultural sphere are discussed. The practical part analy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hasalová, Barbora. Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT