Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize – Jana Kelnarová
Jana Kelnarová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Marketing Communication Of The Selected Hotels At The Time Of The Global Crisis (Recession)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.Abstract:
The final thesis compares the changes of the marketing communication among the specific hotels during the global recession. The analysis results in the dominanat usage of the electronical media and the internet, rather than changes of the marketing communication instruments,becasue of their advantage of the measurable effects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16502
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2010
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Igor Rolínek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16502
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček