Jana Kelnarová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize

Marketing Communication Of The Selected Hotels At The Time Of The Global Crisis (Recession)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá srovnáním změn v marketingové komunikaci tří, čtyř a pětihvězdičkových hotelů.Výsledkem je minimální změna využívaných nástrojů komunikačního mixu, spíše byly přesunuty finanční prostředky směrem do elektronických médií a internetu obecně, protože jsou nejúčinnějšími z hlediska měření dosaženého efektu.
Abstract:
The final thesis compares the changes of the marketing communication among the specific hotels during the global recession. The analysis results in the dominanat usage of the electronical media and the internet, rather than changes of the marketing communication instruments,becasue of their advantage of the measurable effects.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2010
  • Supervisor: Jana Valentová
  • Reader: Igor Rolínek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16502