Návrh marketingové komunikace taneční školy – Lucie Daňková
Lucie Daňková
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace taneční školy
Marketing Communication Design of Dance School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a tvorbou návrhů a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace taneční školy. V teoretické části jsou stanoveny teoretická východiska marketingové komunikace a byla charakterizována konkrétní taneční škola. Dále byla popsána vnitřní a vnější analýza prostředí a analýza konkurence společnosti. Praktická část práce byla věnována výzkumu, …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of marketing communication and the creation of suggestions and recommendations for improving the marketing communication of a dance school. The theoretical part sets out the theoretical basis of marketing communication and characterized a specific dance school. Furthermore, the internal and external analysis of the environment and the analysis of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec