Osobní údaje a problémy personalizace – Gerasim Farafonov
Gerasim Farafonov
Diplomová práce
Osobní údaje a problémy personalizace
Personal data and personalization issues
Anotace:
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých …víceAbstract:
Society is currently finding itself in the middle of an information revolution, and only now begins to realize this fact. The primary currency in the new economy is user data and the enormous value is evident only to companies doing business with them. This thesis is dedicated to the protection of personal data in the context of the currently developing trend of personalization. Author sets out tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální cílení online reklamy
Marek Adamkovič -
Právní úprava regulující nasazení a užití cookies v České republice z pohledu nasazujícího subjektu
Adam Hild -
Právo na soukromí na internetu se zaměřením na soubory Cookies
Pavlína JINDROVÁ -
Právo na soukromí na internetu se zaměřením na soubory Cookies
Pavlína JINDROVÁ -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
The Use of Google Documents and Google Sites in Project Work
Ludmila Kovářová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Google Translate and eTranslate: Neural Machine Translation Comparative Analysis
Ondřej Mičola