Gerasim Farafonov
Master's thesis
Osobní údaje a problémy personalizace
Personal data and personalization issues
Abstract:
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých …moreAbstract:
Society is currently finding itself in the middle of an information revolution, and only now begins to realize this fact. The primary currency in the new economy is user data and the enormous value is evident only to companies doing business with them. This thesis is dedicated to the protection of personal data in the context of the currently developing trend of personalization. Author sets out tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34364
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2013
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Antonín Pavlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Behaviorální cílení online reklamy
Marek Adamkovič -
Právní úprava regulující nasazení a užití cookies v České republice z pohledu nasazujícího subjektu
Adam Hild -
Právo na soukromí na internetu se zaměřením na soubory Cookies
Pavlína JINDROVÁ -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
The Use of Google Documents and Google Sites in Project Work
Ludmila Kovářová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Prieskum možností ukladania a analýzy sieťových tokov v úložiskách platformy Google Cloud
Miloš Ferenčík -
Google Translate and eTranslate: Neural Machine Translation Comparative Analysis
Ondřej Mičola