Gerasim Farafonov

Master's thesis

Osobní údaje a problémy personalizace

Personal data and personalization issues
Anotácia:
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých …viac
Abstract:
Society is currently finding itself in the middle of an information revolution, and only now begins to realize this fact. The primary currency in the new economy is user data and the enormous value is evident only to companies doing business with them. This thesis is dedicated to the protection of personal data in the context of the currently developing trend of personalization. Author sets out tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
  • Vedúci: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34364