Jiří ŠVÁB

Bachelor's thesis

A Marketing mix analysis in the company XY

A Marketing mix analysis in the company XY
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix tools in company XY. This work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are general information about analysis of marketing environment, and then the major components of the marketing mix. In practical part is introduced the company, the marketing mix of the e-shops Patro Group and strategy for its utilization …more
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu nástrojů marketingového mixu ve společnosti XY. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix e-shopů Patro Group a strategie jeho použití.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier: 19591

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Bočincová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVÁB, Jiří. A Marketing mix analysis in the company XY. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe