Projekt společnosti PUBLIC REALITY s. r. o., správa nemovitostí – Ing. Jitka Bočková
Ing. Jitka Bočková
Diplomová práce
Projekt společnosti PUBLIC REALITY s. r. o., správa nemovitostí
Project for PUBLIC REALITY s.r.o., Falicity Management
Anotace:
Diplomní práce je zaměřena na vypracování projektu společnosti PUBLIC REALITY s.r.o. Hlavní činnost společnosti bude zaměřena na zajišťování a poskytování komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí, obchodu s nemovitostmi, účetního, právního i poradenského servisu, včetně poskytování veškerých služeb s nimi souvisejícími. Odhad úspěšnosti zvolené strategie je prověřena metodou SWOT. Nastavení …víceAbstract:
The thesis is drawing up a project of PUBLIC REALITY, private limited company. The main field of its activity will be concentrated at ensuring and bestowing comprehensive services in real estate administratin, bookkeeping, legal and consultancy services including all other related services. The success assesment of selected strategy has been checked up by the SWOT Methodology. The overall concept and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h2lf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2009
- Vedoucí: Ph.Dr. Milan Vodička
- Oponent: doc. Ing. Pavel Schránil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková