Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím – Kristýna Pavelková
Kristýna Pavelková
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím
Analysis of Buying Behaviour on the Drugstore Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím. Práce vychází z primárního šetření, kterého se zúčastnilo 150 respondentů. Výzkumem byla zjištěna frekvence a intenzita nákupu spotřebitelů, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při výběru drogistické prodejny, věrnost spotřebitelů značce drogistické prodejny nebo využívání reklamy …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the shopping behavior of consumers in the drugstore market. The work is based on the primary survey, which was attended by 150 respondents. The research found the frequency and intensity of consumer purchases, the most important factors that are important for respondents when choosing a drugstore, the loyalty of consumers to the brand of the drugstore or …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146901
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Jan Kadlec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza nákupního chování na trhu s drogistickým zbožím}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u7sqqq/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová