Integrated marketing communications of selected company Club Prague – Ing. Petra Chovancová
Ing. Petra Chovancová
Diplomová práce
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Abstract:
This diploma thesis provides deeper understanding on how IMC is used in entertaining business, in selected company. The theoretical part of thesis contains explanations of basic terms related to the topic such as IMC main features, traditional and online marketing, IMC planning process, and strategy. The theoretical part also describes in detail Facebook tips and branding necessity in entertaining …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vzxo0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann