Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků – Bc. Miroslava Solárová
Bc. Miroslava Solárová
Master's thesis
Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků
The Marketing Management Project for the ABC Company Focused on Increasing the Customer Loyalty
Abstract:
Rostoucí konkurence, na neustále se vyvíjejících trzích, motivuje firmy k tvorbě dlouhodo-bého a profitabilního vztahu se svými zákazníky. Zákaznická loajalita se tak stává jedním z nejvíce diskutovaných témat jak v obchodní, tak i v akademické sféře. Většina akademi-ků se shoduje, že klíčem k vytvoření zákaznické loajality je způsob, jakým společnost jedná se svými zákazníky. Stále častěji se tedy …moreAbstract:
The growing competition in continuously developing markets motivates the number of providers to create a long-term and profitable relationship with their customers. Custo-mer loyalty thus became one of the most discussed topics at both, the academic and practi-cal sphere. Most of the academicians agreed that the way in which companies are dealing with their customers is the key feature for the creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLÁROVÁ, Miroslava. \textit{Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/u82fc3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solárová, Miroslava. Projekt marketingového řízení firmy ABC zaměřeného na zvyšování loajality zákazníků. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová