Nezisková organizace Zajíček na koni a její nejvlivnější marketingový nástroj – Aneta Pašková
Aneta Pašková
Bachelor's thesis
Nezisková organizace Zajíček na koni a její nejvlivnější marketingový nástroj
The nonprofit organization Zajíček na koni, o.p.s. and its most influential marketing tool
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu dobrovolnictví a word of mouth marketingu a jeho významu pro neziskovou organizaci Zajíček na koni, o.p.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou. V teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem, tedy dobrovolník a nezisková organizace. Dále je zde stručně připomenut vývoj dobrovolnictví v České republice. Poté je zmíněna typologie neziskových organizací …viacAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the topic of volunteering and word of mouth marketing and its importance for the non-profit organization Zajíček na koni, o.p.s. The thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part are defined terms connected with the topic, i.e. volunteer and non-profit organization. Further there is a brief reminder of the development of volunteering in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Zuzana Malcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86749
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k dobrovolnictví v neziskové organizaci: Případová studie organizace Home-Start
Dominika Hruzová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Postavení a fungování neziskové organizace
Kateřina Lačíková -
Česká společnost a neziskové organizace
Pavla Chmelková -
Nestátní neziskové organizace a jejich pomoc obci České Budějovice při řešení krizových situací
Denisa ADAMOVÁ -
Návrh marketingové komunikace neziskové organizace
Barbora Vojtkuláková -
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović