Online propagace České republiky jako turistické destinace – Linda Jedlinská
Linda Jedlinská
Bakalářská práce
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Online Promotion of the Czech Republic as a Tourist Destination
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza online propagace České republiky jako turistické destinace pod vedením agentury CzechTourism. První kapitola teoretické části práce je věnována online marketingu, jeho odlišnostem od klasického marketingu a online marketingovému mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu, jeho specifika a taktický marketing destinace. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the online promotion of Czech Republic as a tourist destination under the leadership of the CzechTourism agency. The first chapter of the theoretical part is dedicated to online marketing, its differences from offline marketing and online marketing mix. The second chapter focuses on marketing in tourism, its specifics and tactical destination marketing. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jedlinská, Linda. Online propagace České republiky jako turistické destinace. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva