Jana Bartoňková

Bakalářská práce

Mystery shopping v prodejnách Datart

Mystery Shopping in Datart Stores
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání kvality osobního prodeje v prodejnách elektroniky ve dvou krajských městech a následné vyhodnocení získaných dat. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají seznámením s osobním prodejem, spotřebním chováním, marketingovým výzkumem a mystery shoppingem. Druhá, praktická část se věnuje přímo …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is quality comparison of personal selling in electronics stores in two regional cities and subsequent evaluation of obtained data. The bachelor thesis consists of two parts. The first, theoretical part is divided in four chapters, which deal with personal selling, consumer behavior, marketing research and mystery shopping. Second part is focused directly on mystery shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartoňková, Jana. Mystery shopping v prodejnách Datart. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace