Jana Bartoňková

Bachelor's thesis

Mystery shopping v prodejnách Datart

Mystery Shopping in Datart Stores
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání kvality osobního prodeje v prodejnách elektroniky ve dvou krajských městech a následné vyhodnocení získaných dat. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají seznámením s osobním prodejem, spotřebním chováním, marketingovým výzkumem a mystery shoppingem. Druhá, praktická část se věnuje přímo …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is quality comparison of personal selling in electronics stores in two regional cities and subsequent evaluation of obtained data. The bachelor thesis consists of two parts. The first, theoretical part is divided in four chapters, which deal with personal selling, consumer behavior, marketing research and mystery shopping. Second part is focused directly on mystery shopping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartoňková, Jana. Mystery shopping v prodejnách Datart. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications