Jana Bartoňková
Bachelor's thesis
Mystery shopping v prodejnách Datart
Mystery Shopping in Datart Stores
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání kvality osobního prodeje v prodejnách elektroniky ve dvou krajských městech a následné vyhodnocení získaných dat. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zabývají seznámením s osobním prodejem, spotřebním chováním, marketingovým výzkumem a mystery shoppingem. Druhá, praktická část se věnuje přímo …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is quality comparison of personal selling in electronics stores in two regional cities and subsequent evaluation of obtained data. The bachelor thesis consists of two parts. The first, theoretical part is divided in four chapters, which deal with personal selling, consumer behavior, marketing research and mystery shopping. Second part is focused directly on mystery shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartoňková, Jana. Mystery shopping v prodejnách Datart. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Spotřební chování na trhu s kávou
Bára Novotná