Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Barbora Pačesová
Bc. Barbora Pačesová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The marketing communication mix of the chosen company - product
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu s jednotlivými nástroji a metodami analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Úvodní kapitoly praktické části této práce jsou zaměřeny na charakteristiku podniku, jednotlivé analýzy jeho prostředí a analýzy stávajícího …víceAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis is the marketing communications mix the selected company. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of the marketing mix, marketing communication mix with particular tools and methods of analysis of the internal and external environment of the firm. The introductory chapters of the practical part of this thesis are focused on the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kld2l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová