Bc. Barbora Pačesová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu

The marketing communication mix of the chosen company - product
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu s jednotlivými nástroji a metodami analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Úvodní kapitoly praktické části této práce jsou zaměřeny na charakteristiku podniku, jednotlivé analýzy jeho prostředí a analýzy stávajícího …více
Abstract:
The subject of the Bachelor's thesis is the marketing communications mix the selected company. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of the marketing mix, marketing communication mix with particular tools and methods of analysis of the internal and external environment of the firm. The introductory chapters of the practical part of this thesis are focused on the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní