Komunikace podniku s lokálními médii – Lenka Takácsová
Lenka Takácsová
Bakalářská práce
Komunikace podniku s lokálními médii
Corporate communication with the local media
Anotace:
Téma bakalářské práce jsem si zvolila na základně absolvování mé povinné praxe ve firmě ŠKODA AUTO na oddělení Komunikace. Komunikace podniku s lokálními médii byla jednou z mých hlavních činností během mé praxe. Cílem práce je analyzovat význam a způsob komunikace podniku prostřednictvím lokálních médií s porovnání s médii celorepublikovými. V teoretické části se věnuji oboru Public Relation a komunikačním …víceAbstract:
Thesis topic I have chosen during my practice in ŠKODA AUTO company in Corporate communication department. Corporate communication was one of my main work activities. The aim of my thesis is the analyze of the method of communication the company through the local media with comparison with the country wide media. In the Theoretical part I pursue field of PR and communications tools. The Practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova
Název
Vložil
Vloženo
Práva