Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu – Jan Pavel
Jan Pavel
Diplomová práce
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Customer Intelligence in e-shop
Anotace:
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám …víceAbstract:
Studies are focused on methods for better recognition of internet shop customers. General this method is called Customer Intelligence. It contains means of increase of customers valuation for a society. It is based on exploitation of accumulated data about customer which helps to get necessary information. A main target of Studies is to create system of Customer Intelligence addapted to society needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Elektronické obchodování
Lucie Uherková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová