Lucie Hromasová

Diplomová práce

Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.

Analysis of corporate identity company NIOSPORT agency, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní …více
Abstract:
Master thesis focuses on issues of corporate identity of advertising agency NIOSPORT agency, a.s. The aim of this thesis is to analyze corporate identity of company NIOSPORT agency, a.s. In the theoretical part is explained what is a corporate identity, which elements are included and why it is so important for companies. Then there is a definition of an image with an emphasis on its distinction from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Eva Jarošová
  • Oponent: Eva Kašparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34308

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management