Zuzana Navrátilová

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace projektu Mixer 2014

Marketing Communication of the Project Mixer 2014
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of this year's multimedia festival Mixer. The theoretical part characterizes the cultural area with the focus on festivals and their marketing mix and communication mix, furthermore, it specifies the methods of the marketing research. The practical part describes the Mixer project and its specific marketing and communication mix which are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Navrátilová, Zuzana. Marketingové komunikace projektu Mixer 2014. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe