Využití umělé inteligence ve výtvarném umění – Bc. Barbora POUČOVÁ
Bc. Barbora POUČOVÁ
Diplomová práce
Využití umělé inteligence ve výtvarném umění
The usage of Artificial Intelligence in artistic creativity
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na implementaci umělé inteligence do výuky výtvarné výchovy, s cílem zkvalitnit vzdělávací proces a zvýšit zájem žáků o výtvarné umění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje historii a současné pojetí umělé inteligence a popis několika webových aplikací využitelných ve výuce. Praktická část se věnuje konkrétní výtvarné řadě s …víceAbstract:
This thesis focuses on the implementation of artificial intelligence (AI) in art education to enhance the educational process and increase student interest in visual arts. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part covers the history and current concepts of AI and describes several web applications that can be used in art education. The practical part details a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Anna Boček Ronovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POUČOVÁ, Barbora. Využití umělé inteligence ve výtvarném umění. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ / Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Markéta Ševelová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024