Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje – Bc. Petra Stupková
Bc. Petra Stupková
Diplomová práce
Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje
Marketing communications of coop with a focus on sales promotion
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje“ je analýza současné podpory prodeje v Jednotě, spotřebním družstvu Velké Meziříčí a následné navržení vhodných změn v podpoře prodeje. Výzkumnou otázkou diplomové práce je: „Jaký věrnostní program je vhodný pro Jednotu, spotřební družstvo Velké Meziříčí?“. Teoretická část práce je věnovaná problematice …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis „Marketing communications of coop with a focus on sales promotion“ is an analysis of current sales promotion in Jednota, consumer coop Velké Meziříčí and suggestion of appropriate sales promotion changes. Research question is: „Which loyalty program is appropriate for Jednota, consumer coop Velké Meziříčí?”. The theoretical part is devoted to the issue of coop, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/va2zv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová