Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje – Bc. Petra Stupková
Bc. Petra Stupková
Master's thesis
Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje
Marketing communications of coop with a focus on sales promotion
Abstract:
Cílem diplomové práce „Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje“ je analýza současné podpory prodeje v Jednotě, spotřebním družstvu Velké Meziříčí a následné navržení vhodných změn v podpoře prodeje. Výzkumnou otázkou diplomové práce je: „Jaký věrnostní program je vhodný pro Jednotu, spotřební družstvo Velké Meziříčí?“. Teoretická část práce je věnovaná problematice …moreAbstract:
The subject of the submitted thesis „Marketing communications of coop with a focus on sales promotion“ is an analysis of current sales promotion in Jednota, consumer coop Velké Meziříčí and suggestion of appropriate sales promotion changes. Research question is: „Which loyalty program is appropriate for Jednota, consumer coop Velké Meziříčí?”. The theoretical part is devoted to the issue of coop, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/va2zv/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Michal Kozub
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STUPKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uaqjij/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová