Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava – Aneta Brožová
Aneta Brožová
Bakalářská práce
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava
Development of Tourism in the Tourist Area Pálava
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava. Hlavním cílem práce je popsat současný turismus v této oblasti a navrhnout doporučení na další možnosti rozvoje. V rámci této práce byl použit kvantitativní výzkum, tedy dotazník, jehož podstatou bylo zjistit co návštěvníky nejvíce láká k návštěvě Pálavy, zda je pro ně tato oblast atraktivní a jaké jsou podle nich …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of tourism in the tourist area of Pálava. The main goal of this work is to describe the current tourism in this area and to propose recommendations for further development opportunities. Quantitative research was used in this work, a questionnaire, the essence of which was to find out what visitors are most interested in visiting Pálava, whether this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brožová, Aneta. Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová