Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava – Aneta Brožová
Aneta Brožová
Bachelor's thesis
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava
Development of Tourism in the Tourist Area Pálava
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava. Hlavním cílem práce je popsat současný turismus v této oblasti a navrhnout doporučení na další možnosti rozvoje. V rámci této práce byl použit kvantitativní výzkum, tedy dotazník, jehož podstatou bylo zjistit co návštěvníky nejvíce láká k návštěvě Pálavy, zda je pro ně tato oblast atraktivní a jaké jsou podle nich …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of tourism in the tourist area of Pálava. The main goal of this work is to describe the current tourism in this area and to propose recommendations for further development opportunities. Quantitative research was used in this work, a questionnaire, the essence of which was to find out what visitors are most interested in visiting Pálava, whether this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brožová, Aneta. Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Pálava. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová