Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou – Kamil VALÍČEK
Kamil VALÍČEK
Bakalářská práce
Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou
Options for controlling applications using hand gesture tracking
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením a tvorbou aplikace ovládané snímáním gest rukou za pomocí zařízení Leap Motion v prostředí Unity, které využívá skripty psané v programovacím jazyce C#. Výslednou aplikací je stavebnice s možností vytvářet si vlastní dílky. Ta je ovládaná za pomocí snímaných gest a interakcemi s uživatelským rozhraním.Abstract:
The bachelor thesis deals with the design and development of an application controlled by hand gesture tracking using the Leap Motion device in the Unity environment, which uses scripts written in the C# programming language. The resulting application is a construction kit with the ability to create custom pieces. This is controlled by using tracked gestures and interactions with the user interface …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Mgr. Radim Peša
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALÍČEK, Kamil. Možnosti ovládání aplikací pomocí snímání gest rukou. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka -
Webové uživatelské rozhraní pro nástroj k automatickému přenosu webů mezi CMS
Tomáš Pouzar -
Uživatelské rozhraní pro aplikaci na počítání buněk
Petr Vacek -
Responzivní uživatelské rozhraní v kontextu moderního webového designu
Martin Peška -
Uživatelské rozhraní webové aplikace pro správu akciového portfolia
Eva Vašková -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Uživatelské rozhraní založené na rozpoznání obrazu
Jan Maděra