Analýza marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Oskar Grim
Bc. Oskar Grim
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Analysis of marketing communication within chosen company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Arcadehry.cz. Teoretickou část jsme zaměřili na základní charakteristiku marketingového plánu a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na analýzu marketingové komunikace firmy Arcadehry.cz. Výzkumné šetření využívá dotazníkovou techniku sběru dat prostřednictvím Google Forms. Výsledky analytické části …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the company Arcadehry.cz. We focused the theoretical part on the basic characteristics of the marketing plan and individual tools of marketing communication. The practical part is focused on the analysis of marketing communication of the company Arcadehry.cz. The research survey uses a questionnaire technique of data collection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/btc5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová