Propagace webu online zejména formou SEM – Bc. Ondřej SLÁMA, DiS.
Bc. Ondřej SLÁMA, DiS.
Diplomová práce
Propagace webu online zejména formou SEM
Online promotion of website using primarily SEM methods
Anotace:
Diplomová práce se snaží praktickou cestou prozkoumat a ověřit platnost některých současných metod propagace internetové prezentace (webu). Zejména se zaměřuje na metody SEM (marketing ve vyhledávacích portálech a jejich reklamních sítích). Téma je zpracované komplexně od úplného začátku odhadem tematického zaměření webu, jeho momentální konkurencí na online trhu, zakoupením domény a vytvořením celého …víceAbstract:
Focusing on practical approach, aim of this thesis is to explore and test effectiveness of selected contemporary marketing methods of promoting a website. Primary focus has been placed on SEM (marketing within search engines and their advertising networks). Topic has been studied complexly from the very beginning by determining theme of the website, researching actual competition on the online market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18603
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁMA, Ondřej. Propagace webu online zejména formou SEM. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová