Výuka dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka pro sluchově postižené žáky na druhém stupni základních škol – Bc. Žaneta Petraturová
Bc. Žaneta Petraturová
Bakalářská práce
Výuka dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka pro sluchově postižené žáky na druhém stupni základních škol
Teaching reading skills in the class of English language for hearing impaired pupils at secondary level of Czech primary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka na základních školách pro sluchově postižené. V teoretické části se popisuje základní pohledy o sluchovém postižení, sluchových ztrátách, komunikačních systémech a vzdělávání s komunikačními přístupy. V třetí části té části se popisuje jazykové dovednosti, anglický jazyk jako cizí jazyk, výukové přístupy a metody, srovnání …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on reading skills in the English instruction in primary schools for the deaf. In the theoretical part, it describes general viewpoints of deafness, hearing losses, communication systems and education with communication approaches. In the third chapter of the theoretical part, it describes language skills, English as a foreign language, teaching approaches and methods, comparison …víceKeywords
sluchové postižení sluchová ztráta neslyšící vzdělávání komunikační přístupy jazykové dovednosti receptivní dovednosti produktivní dovednosti dovednosti čtení výuka anglického jazyka jako cizí jazyk hearing impairment hearing loss deaf education communication approaches language skills receptive skills productive skills reading skills teaching English as a foreign language
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v81ma/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRATUROVÁ, Žaneta. \textit{Výuka dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka pro sluchově postižené žáky na druhém stupni základních škol}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ucfgs3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ