Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu – Bc. Lenka Kalvodová
Bc. Lenka Kalvodová
Diplomová práce
Uplatňování integrované marketingové komunikace v automobilovém průmyslu
Implementation of Integrated Marketing Communications in the Automotive Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se především zabývá integrovanou marketingovou komunikací v automobilovém průmyslu v České republice. V teoretické části je uvedena historie integrované marketingové komunikace, její role v dnešním světě marketingu a také nové trendy. Důležitou částí je porovnání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Aplikační část zahrnuje představení obou zkoumaných automobilových společností …víceAbstract:
This thesis deals mainly with the integrated marketing communications in the automotive industry in the Czech Republic. The theoretical part deals with the history of integrated marketing communications, its role in the present world of marketing and also with new trends in marketing. The important part of this thesis is to compare various instruments of the communication mix. The application part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dtvu0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček