Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o. – Anna MADEROVÁ
Anna MADEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.
Analysis and proposal of marketing communication for online language school MLUVÍME JAZYKY, s.r.o
Anotace:
Ve 21. století představují sociální média důležitý kanál marketingové komunikace. Organizace se musejí vypořádat s tímto relativně novým nástrojem a najít nejlepší cestu, jak šířit svá sdělení v dynamickém, virtuálním světě tak, aby zasáhla potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci organizace MLUVÍME JAZYKY, s.r.o. - jazykové školy a překladatelské agentury …víceAbstract:
In the 21st century, social media represents a powerful channel for marketing communication. Organisations have to deal with this relatively new tool and find the best way to spread the message in a dynamic virtual world and reach potential customers. This bachelor thesis is focused on marketing communication of the organisation MLUVÍME JAZYKY, s.r.o. a language school and translation agency. Its main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MADEROVÁ, Anna. \textit{Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/udmvr9/.
Jak správně citovat práci
MADEROVÁ, Anna. Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková
Název
Vložil
Vloženo
Práva