Ing. Jaroslava Šnoblová

Diplomová práce

Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s.

Marketing Communication of The Union of Czech and Slovak Zoological Gardens, c. a.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Unie českých a slovenských zoologických zahrad, konkrétně pak na jednoho z jejích členů - Zoologickou zahradu Liberec. Tematicky je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje vymezení neziskového sektoru, marketingové komunikaci jako jednomu z prvků marketingového mixu a jejím nástrojům. V úvodu praktické …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Union of Czech and Slovak Zoological Gardens, it is focused mainly on the Liberec Zoo. The thesis is divided into two thematic sections: theoretical and practical. The theoretical part defines a non-profit sector and marketing communication (as a part of the marketing mix) and tools they apply. The beginning of the practical part introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šnoblová, Jaroslava. Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN