Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s. – Ing. Jaroslava Šnoblová
Ing. Jaroslava Šnoblová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s.
Marketing Communication of The Union of Czech and Slovak Zoological Gardens, c. a.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Unie českých a slovenských zoologických zahrad, konkrétně pak na jednoho z jejích členů - Zoologickou zahradu Liberec. Tematicky je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje vymezení neziskového sektoru, marketingové komunikaci jako jednomu z prvků marketingového mixu a jejím nástrojům. V úvodu praktické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the Union of Czech and Slovak Zoological Gardens, it is focused mainly on the Liberec Zoo. The thesis is divided into two thematic sections: theoretical and practical. The theoretical part defines a non-profit sector and marketing communication (as a part of the marketing mix) and tools they apply. The beginning of the practical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šnoblová, Jaroslava. Marketingová komunikace Unie českých a slovenských zoologických zahrad, o. s.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová