Alexandra Tóthová

Master's thesis

Marketingová komunikácia Parfumérie DOUGLAS

Marketingová komunikace Parfumerie DOUGLAS
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci Parfumerie Douglas. První kapitola obsahuje teoretické vymezení a současný stav poznání v oblasti maloobchodního prodeje a marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je uvedena charakteristika trhu parfumerií a představena nejen zkoumaná společnost, ale také konkurence a postavení Parfumerie Douglas na trhu. Následující kapitola se věnuje situačním …more
Abstract:
This diploma thesis analyses the marketing communication of Douglas Perfumery. The first chapter deals with the theoretical definition and the literature review in the field of retail sales and marketing communication. The second chapter describes the characteristics of the perfumery market and presents not only the researched company but also the competition and the position of Douglas Perfumery on …more
Abstract:
Diplomová práca analyzuje marketingovú komunikáciu Parfumérie Douglas. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie a súčasný stav poznania v oblasti maloobchodného predaja a marketingovej komunikácie. V druhej kapitole je uvedená charakteristika trhu parfumérií a predstavená nielen skúmaná spoločnosť, ale aj konkurencia a postavenie Parfumérie Douglas na trhu. Nasledujúca kapitola sa venuje situačným …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82741

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod