Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu – Ing. Oldřich Sadílek
Ing. Oldřich Sadílek
Bachelor's thesis
Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu
Direct Marketing as a Modern and Effective Tool of External Salesmen of Spare Parts and Service
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou efektivity využití dostupných elektronických nástrojů pro tvorbu letáku jako kvalitního podkladu pro aktivní přímý marketing. Teoretická část obsahuje poznatky o marketingu a jeho jednotlivých částech relevantních k přímému marketingu získanými z odborné literatury. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu formou dotazníkového šetření, jehož cílem bylo …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on available electronical tools for leaflets creation and their effectiveness as a high-quality basis for direct marketing. The theoretical part contains knowledges about marketing and its single parts relevant to the direct marketing gained from the expert literature. The practical part is devoted to the quantitative research which has been realised by questionnaire investigation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u2tdb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADÍLEK, Oldřich. \textit{Přímý marketing jako moderní a efektivní nástroj externího prodejce dílů a servisu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/udxodu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rusting Away: An Ethnography of Totaled Cars, Informality, Capitalism, Waste, and Sustainability at a Bohemian Auto Salvage Yard
Pavel MAŠEK -
Divadlo DRAK a jeho vliv na divadlo Spare Parts Puppet Theatre
Aneta Kopecká -
Optimisation of spare parts inventories in a selected organisation.
Aleksei Kuzmenko -
Dispozice a logistika ve společnosti Škoda Auto, a.s.
Andrea Štěpánková -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
Martin Bílek -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský