Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru – Bc. Martin Hlavica
Bc. Martin Hlavica
Diplomová práce
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
National Furniture Design Center - Study of a media presentation of a public benefit organization within the nonprofit sector
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout reklamní strategii pro ukotvení společenské pozice obecně prospěšné společnosti Národního centra nábytkového designu. Mapuje možnosti vývoje komunikace cílů organizace směrem do veřejného prostoru, ať už svou lokální činností či působením na virtuálním poli. Představuje prostředí ohýbaného nábytku v okolí Bystřice pod Hostýnem a snaží se jej uchopit v širším …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to make a plan in order to ensure the position of OPS National Furniture Design Center. It deals with the possibilities of communicating the organization's goals towards the public space, whether through its local activity or in the online environment. It represents the environment of bent furniture around Bystřice pod Hostýnem and tries to understand it in a wider …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c9ira/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVICA, Martin. \textit{Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v~rámci neziskového sektoru}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ue1rsb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová