Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru – Bc. Martin Hlavica
Bc. Martin Hlavica
Master's thesis
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
National Furniture Design Center - Study of a media presentation of a public benefit organization within the nonprofit sector
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout reklamní strategii pro ukotvení společenské pozice obecně prospěšné společnosti Národního centra nábytkového designu. Mapuje možnosti vývoje komunikace cílů organizace směrem do veřejného prostoru, ať už svou lokální činností či působením na virtuálním poli. Představuje prostředí ohýbaného nábytku v okolí Bystřice pod Hostýnem a snaží se jej uchopit v širším …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to make a plan in order to ensure the position of OPS National Furniture Design Center. It deals with the possibilities of communicating the organization's goals towards the public space, whether through its local activity or in the online environment. It represents the environment of bent furniture around Bystřice pod Hostýnem and tries to understand it in a wider …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c9ira/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2019
- Supervisor: PhDr. Dagmar Koudelková
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVICA, Martin. \textit{Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v~rámci neziskového sektoru}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ue1rsb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová