Analýza zákazníka na trhu stínící techniky – Michaela Drastíková
Michaela Drastíková
Bachelor's thesis
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
Customer Analysis on the Shading Technology Market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zákazníka na trhu stínící techniky, konkrétně na B2B zákazníky společnosti Isotra, tzv. Isotra partnery. Cílem práce je definovat charakteristiky partnerů společnosti a identifikovat jejich nákupní chování. Pro tyto účely byl proveden výzkum. Dotazováním byla získána data od 31 partnerů se sídlem na území České republiky. Data byla následně zpracována, hodnocena …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the customer analysis on the shading technology market, specifically on the B2B customers of company Isotra, so called Isotra partners. The aim is to define the characteristics of partners and identify their purchase behavior. For this purpose research was conducted. The data was obtained from 31 partners based in the Czech Republic. Data was subsequently analyzed, evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/112864
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Vojtěch Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane