Analýza zákazníka na trhu stínící techniky – Michaela Drastíková
Michaela Drastíková
Bakalářská práce
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
Customer Analysis on the Shading Technology Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zákazníka na trhu stínící techniky, konkrétně na B2B zákazníky společnosti Isotra, tzv. Isotra partnery. Cílem práce je definovat charakteristiky partnerů společnosti a identifikovat jejich nákupní chování. Pro tyto účely byl proveden výzkum. Dotazováním byla získána data od 31 partnerů se sídlem na území České republiky. Data byla následně zpracována, hodnocena …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the customer analysis on the shading technology market, specifically on the B2B customers of company Isotra, so called Isotra partners. The aim is to define the characteristics of partners and identify their purchase behavior. For this purpose research was conducted. The data was obtained from 31 partners based in the Czech Republic. Data was subsequently analyzed, evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane