Bc. Pavla Jahodová

Bachelor's thesis

Teaching English Vocabulary to Learners with Specific Learning Difficulties

Teaching English Vocabulary to Learners with Specific Learning Difficulties
Abstract:
This bachelor paper deals with teaching English vocabulary to learners with specific learning difficulties. Primarily it focuses on defining ways how to adjust the teaching-learning process to these learners. The paper emphasizes the role of individual learner differences which is crucial when dealing with learners with specific learning difficulties because on the basis of these characteristics the …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá učením anglické slovní zásoby u žáků se specifickými poruchami učení. Primárně se zaměřuje na definování způsobů, jak přizpůsobit proces učení a učení se těmto žákům. Práce zdůrazňuje roli individuálních charakteristik žáka, která je rozhodující při jednání s žáky se specifickými poruchami učení, protože na základě těchto charakteristik je učitel schopen vytvořit právě …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jahodová, Pavla. Teaching English Vocabulary to Learners with Specific Learning Difficulties. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education