Edukační proces v přípravné třídě základní školy – Mgr. Kristina Pudelková
Mgr. Kristina Pudelková
Bachelor's thesis
Edukační proces v přípravné třídě základní školy
The process of education in the preparatory class of primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá edukací žáků v přípravné třídě základní školy. V praktické části je prezentován školní vzdělávací program dané přípravné třídy, rozhovory s pedagogy, ukázka náslechu ve třídě a jsou zde zpracována statistická data týkající se docházky a úspěšnosti žáků z přípravné třídy.Abstract:
My bachelor thesis deals with education of pupils in a preparatory class of primary school. There are presented Educational school programme of preparatory class, talks with teachers, display of observation process in the class and statistical data of pupils from this class presented in a practical part.Keywords
Vzdělávání školní vzdělávací program přípravná třída základní školy vzdělávací systém předškolní věk dítě se sociálním znevýhodněním školní zralost pedagog Romové Education Educational school programme preparatory class of primary school system of education pre-school age child with social handipac school maturity teacher Romanies
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o8lip/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Veronika Pokorná -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Veronika Krotilová