Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku – Ing. Anna Preclíková
Ing. Anna Preclíková
Bakalářská práce
Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku
Basis for a selling - support campaign of a social weekly
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze výchozích předpokladů pro přípravu reklamní kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku. Cílem této práce je shromáždit potřebná východiska pro kampaň samotnou. Konkrétně jde o souhrn marketingových plánovacích podkladů pro efektivní kampaň na podporu zvýšení prodeje společenského týdeníku. Cílem podpory prodeje je jednak zvýšení počtu předplatného a jednak …víceAbstract:
This bachelor work is focused on the analysis of the basis for a selling support campaign of a social weekly. The main objective of this work is to build the foundations for a campaign itself. Specifically it is about a set of necessary marketing data for an affective selling support campaign. The first part of this bachelor work follows the historical background of magazines in general including an …víceKlíčová slova
Společenský týdeník Auditovaný prodaný náklad Cílová skupina časopisu Index Afinity Podpora prodeje Segmentace trhu Marketingový mix Marketingová komunikace Key words Social weekly Circulation Target group Afinity index Selling support Market Segmentation Marketing mix Marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x5vzy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová