Hana Hučínová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace lesnické společnosti

Analysis of Marketing Comunication of Forestry Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci státního podniku Lesy České republiky vůči veřejnosti. Primární data byla získána pomocí výzkumu, který proběhl formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 200 respondentů. Výsledky obsahují informační zdroje respondentů a jejich znalost současných marketingových aktivit Lesů ČR, v širším kontextu vztahu respondentů k lesu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the state enterprise Lesy České republiky towards the public. Primary data were obtained through research conducted in the form of an online questionnaire survey and was attended by 200 respondents. The results contain information sources of respondents and their knowledge of current marketing activities of the Lesy ČR, in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod