Analýza marketingové komunikace lesnické společnosti – Hana Hučínová
Hana Hučínová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace lesnické společnosti
Analysis of Marketing Comunication of Forestry Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci státního podniku Lesy České republiky vůči veřejnosti. Primární data byla získána pomocí výzkumu, který proběhl formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 200 respondentů. Výsledky obsahují informační zdroje respondentů a jejich znalost současných marketingových aktivit Lesů ČR, v širším kontextu vztahu respondentů k lesu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communication of the state enterprise Lesy České republiky towards the public. Primary data were obtained through research conducted in the form of an online questionnaire survey and was attended by 200 respondents. The results contain information sources of respondents and their knowledge of current marketing activities of the Lesy ČR, in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová