Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod – Gabriela Fusková
Gabriela Fusková
Bachelor's thesis
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
The Loyalty Program for the KAMARo Company Focused on Retail Business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem kompletního věrnostního programu pro zákazníky značkové prodejny a prodejního skladu s hračkami firmy KAMARo. Teoretická část popisuje komunikační mix se zaměřením na podporu prodeje, přímý marketing a věrnostní program. V praktické části bude analyzována firma, její maloobchodní mix a největší konkurenti v okolí pomocí metody mystery shopping, která hodnotí prostředí …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with proposal of the complete loyalty program for the customers of the KAMARo company, the brand name-brick and mortar shop and the warehouse specialized in toys. The theoretical part describes communication mix focused on sales promotion, direct marketing and the loyalty program. In the practical part we analyze the company, its retail mix and the biggest competitors in surroundings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUSKOVÁ, Gabriela. \textit{Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/uey7qx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fusková, Gabriela. Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová