An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store – Martina Kubíčková
Martina Kubíčková
Bachelor's thesis
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication strategy of an online jewelry store. Described in the theoretical part are online marketing techniques, which may be part of the overall Internet marketing communication strategy. The aim of the practical part is to analyze strengths and weaknesses of the company through analysis of competitors, accessibility and usability of the …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační strategie Internetového klenotnictví. V teoretické části jsou zmapovány online marketingové techniky, které mohou být součástí Internetové marketingové komunikační strategie. Cílem praktické částí je analyzovat silné a slabé stránky společnosti a to pomocí analýzy konkurence, analýzy přístupnosti a použitelnosti webových stránek, PPC …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍČKOVÁ, Martina. \textit{An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ueyb03/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubíčková, Martina. An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače a user experience
Adam Bíl -
Optimalizace internetového obchodu pro vyhledávače
Vojtěch Machek -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková -
Problematika optimalizace pro internetové vyhledávání
Filip HEIDENREICH -
Tvorba internetových stránek pro penzion a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jiří Fluksa -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová