Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem – Aneta Klimešová
Aneta Klimešová
Master's thesis
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Guerilla Marketing as a Nontraditional Form of Marketing Communication in comparison with Traditional Communication Mix
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis is to find out the general utilization of Guerilla Marketing. It focuses particularly on attitudes of companies and customers dealing with this nontraditional form of marketing communication. Finally it compares these attitudes with utilization of traditional forms of Communication Mix. The theoretical part focuses on history of communication, communication process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46591
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMEŠOVÁ, Aneta. \textit{Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v~porovnání s~tradičním komunikačním mixem}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uf2ng1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46591
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová