Bc. Nikol Nentvichová

Master's thesis

Marketingová strategie restauračního zařízení

The Marketing Strategy of the Restaurant
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restauračního zařízení. Cílem práce je provést analýzu a zhodnocení současného stavu podniku a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Cíle je dosaženo pomocí výpočtů hospodářského výsledku, komparace získaných dat a provedení marketingové analýzy okolního prostředí podniku prostřednictvím analýzy makroprostředí a mikroprostředí. Po zpracování …viac
Abstract:
Diploma thesis deals with the marketing strategy of the restaurant facility. The aim of the work is to analyse and evaluate the current state of the enterprise and suggest a suitable marketing strategy. The aim is reached by calculating the profit, comparing obtained data and carrying out marketing analyses of the restaurant's environment via macro-environment and micro-environment analyses. Upon processing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/o7pt6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)